A „keresztény” kifejezést nézve, a szó a görög ’Krisztosz’ szóból származik, amely a héber ‘Masiach’- magyarul ‘Messiás’ – szó fordítása. Nem az tesz valakit kereszténnyé, hogy templomba jár vagy fehér a bőre.
Keresztény az – legyen bár zsidó vagy nem-zsidó –, aki elhatározza, hogy Jézust mint Messiását fogja követni.
Más szavakkal, ha valaki kereszténnyé válik, az nem születés kérdése, hanem az egyén és Isten közötti személyes elköteleződés következménye.
Második születésnek, azaz „újjászületésnek” kell történnie.
forrás:
Zsidók Jézusért > Kérdések és válaszok
dr. Balogh Sándor: Hová megy a vonat?
2014.03.06 21:22
A szerző Dr. Balogh Sándor, az Amerikai Egyesült Államokban élő nyugalmazott politológia professzor, a veszprémi szemináriumból 1952-ben, a feloszlatáskor államilag kirúgott kispap.
... A Sátán aljas munkáját titokban tartani csak a Sátánt segíti romboló munkájában. A Sátán jelenlétének és munkájának felfedése általános emberi érdek és kötelesség, már csak természetes szempontból is, mert ez egy egyedülálló esemény!
Az első ember teremtése egy unikum volt. Jézus első eljövetele szintén egy egyedi történelmi esemény volt. Generációk százai vagy ezrei éltek a földön, és csupán egy generációnak adatott meg, hogy Jézus kortársa legyen, Jézust láthassa. A Második Eljövetel, és az azt megelőző Antikrisztus és egyházszakadás szintén egyedülálló események, és úgy tűnik, mi vagyunk az a generáció, amelyiknek az életében ez megtörténik. Az ne áltasson bennünket, hogy eddig még nem volt világvége. Világvége csak egyszer történik! Ha már lett volna egy világvége, akkor most nem lennénk itt!
Ne menjünk hát bele a történelem illetve az üdvtörténet harmadik óriási eseményébe, amely a földön mindenkit érint, csukott szemmel. Az, hogy eddig ilyen nem volt, nem akadályozza meg, hogy a mi életünkben történjék. Ahogy az újság reklámok szokták írni, „ne felejtse el, hogy itt olvasta először.” Ezt meg kell írni. Ilyen sorsdöntő eseményre méltóképp el kell készülni. Stratégiát kell kidolgozni, hogy hogyan viselkedjünk ezekben az időkben. Ha felfedeznek a csillagászok egy, a földünkhöz közeledő, de még millió kilométerekre levő égitestet, mindenkit riasztanak. És mi maradjunk csendben mikor a jelek ennyire világosan mutatják, hogy itt a vég?
Paul Josef Jakobius német teológusnak egy, pont a mai időkkel foglalkozó, UTOLSÓ HARC A FÉNY ÉS A SÖTÉTSÉG KÖZT című könyvében megtaláljuk a válasznak a fontos elemeit. A könyv magyar fordítását pont a közmondásos 24. órában adta ki a Marana Tha katolikus kiadó. Nagyon javaslom mindenkinek.
A könyv, és napjaink témáját egy idézet fejezi ki legjobban: „A végső harc kezdete Európában” című fejezetben írja Jakobius „… A Szent Péter téren 1917 októberében, amikor a vörös sárkány októberi forradalma Oroszországban tetőfokára hágott, a Vatikán ablakai alatt kibontottak egy zászlót, amelyen az eltorzított Szent Mihály arkangyalt Lucifer karmaiban ábrázolták, és a földre dobták. A transzparensen ezek a szavak álltak: "A sátánnak uralkodnia kell a Vatikánban, és a pápa az ő rabszolgája lesz."(154. o)
Ez persze nem egy jóslat volt, hanem egy terv! "A sátánnak uralkodnia kell a Vatikánban, és a pápa az ő rabszolgája lesz." 1917-ben ez még egy terv volt. Még 2012-ben, a könyv magyarországi kiadási évében is csak egy terv volt. 2013-ban azonban valóra vált, és ma már a Sátán az úr a Vatikánban, és a „pápa” az ő rabszolgája. Tehát a fenti kérdést át kell értelmezni imigyen: „…nem fognak milliók kilépni a Sátán által eltérített, aposztata egyházból?”
Malachi Martin sem jövendölt könyvében (bár lehetséges, hogy szakrális azaz égi sugallatokat kapott), hanem egy jól kidolgozott sátáni tervet ismertetett, amely tavaly megvalósult. A Sátán okosan tervez és szigorúan végrehajtja a tervet! Példát vehetnénk tőle, hogy kell egy hosszú lejáratú tervet készíteni. De arra már nincs időnk, tehát minden időpocsékolás nélkül, mindent félretéve, nekünk is haladéktalanul ki kell dolgoznunk egy túlélő stratégiát, persze az égiek segítségét kérve és elfogadva, anélkül, hogy a Sátánt elfogadnánk, és az Antikrisztust imádnánk.
Jakobius a „Közel van a lelkek szétválasztása” című fejezetében ezt írja „A következő, nem túl távoli években a lelkek szétválasztása vár ránk. (…) Az eddigiekben említettük, hogy a szakadás a katolikus Egyházon belül már létezik. Azonban még nem mindenki tudja, mert még nem került nyilvánosságra.
Ma még [2012-ben!] nem kell a katolikusoknak egy bizonyos irány mellett dönteni, de hamarosan ez fog következni. Az utóbbi években sok fogalmat jelszóvá alakítottak, és negatív tartalommal töltöttek meg, hogy elértéktelenítsék, és mindenki előtt elítélhessék.”
Ami 2012-ben „közel volt,” az ma, 2014-ben égető valóság. Bár az Egyház régóta halad az aposztázia irányába, Ferenc megválasztásával 2013-ban átléptük a küszöböt, a formális szakadás megtörtént. A Sátán az úr a Vatikánban. Most már mindenki tudhatja, mert „nyilvánosságra került!” A lelkek szétválasztása, amely évtizedek óta folyik, utolsó fázisába lépett. Oldalt kell választanunk. Nekem, neked, mindenkinek!
A két oldal közt „ég és föld a különbség,” a szó szoros értelmében. Mint fentebb írtam, „aposztázia a hittételek átértelmezése: ugyanazon szó alatt mást hisz valaki, mint amit az Egyház tanít. Példa erre a Szentmise. Eredetileg Jézus keresztáldozatának megismétlése volt, ma az aposztaták egy közös lakomának tartják. Vagy az Egyház.: valamikor a természetfeletti világgal való kapcsolatot volt hivatott ápolni, ma a társadalmi igazságosság őreként értelmezik az aposztaták.”
Tehát ha papotok az égről és pokolról, a bűnről és kegyelemről prédikál, a Szentmisét mint Jézus keresztáldozatának megjelenítését, az azt megillető méltósággal mutatja be, jó helyen vagytok, ne mozduljatok. De ha a pap a földről, a környezetről, a szegényekről prédikál csak, fussatok, mert az a út a pokolba vezet. „De hát az Egyház nem Szent? Miért kellene menekülni az Egyházból?” Jakobiusnak erre is van válasza, mégpedig a „Szent az Egyház?” című fejezetben.
„Fel kell tenni ezt a kérdést, annál is inkább, mert elérkeztünk ahhoz a ponthoz, amikor a vadállat tíz szarvának hatalmával, ami a média hatalmát és erejét fejezi ki (amit felügyelete alatt kézben tart), az Egyház és a kereszténység ellen dolgozik és gyalázkodásokat és tévtanokat terjeszt.
Olyan időben élünk, amilyet a Szentírás jövendölt: "Nagyzoló és káromló szája volt, és hatalmat kapott, hogy negyvenkét hónapig jártassa. "(Jel 13,5) (
…) Az Egyház, mint Krisztus misztikus teste, szent, a fejében, lelkében, törvényében, tanításában, és sok tagjában, a szentekben. Paul de Lagarde egyszer azt mondta: "Az egyháztörténet nagymértékben a hulladék története. De az Egyház tényleges története a szentek története."
Igen, mint az igazi hívők közössége az Egyház legszentebb fejétől szent. A szentség, amely a fejből folyik alá, és sok tagjában áramlik, soha nem apad ki. De tagjai nem mind szentek, mert az ember ember marad, még ha katolikus is.
(…) Az Egyház tagjaiban gyakran minden más, csak nem szent. És mégis ő az "una sancta", az egy szent Egyház, Isten földi országa. Jézus nem alapított más egyházat, csak a kősziklára, Péterre és utódaira, a pápákra, és a püspöki hivatal apostolaira épített egyházat.”
Az Egyházat nem a tagok, még csak a pápa sem teszik szentté, hanem a Fej, Jézus Krisztus, és a cél, a mennyek országa, ahova az üdvözültek jutnak.
Hogy ezt megértsük, nézzük meg, mi az Egyház? Minden megkeresztelt személy keresztény, és nyitva áll az üdvözülés lehetősége előttük. Attól függően, hogy a szülök hova anyakönyvezik a megkereszteltet, lesz valaki tagja a katolikus egyháznak, vagy valamelyik felekezetnek. Ez az első lépés. Majd jön a hitoktatás, és aki hiszi a katolikus tanokat, az papíron is, és hitben is tag marad. Kereszteléstől, amíg halálos bűnt nem követ el, tagja marad a láthatatlan egyházi közösségnek, Jézus misztikus testének. A halálos bűn kizárja az embert a Misztikus Testből, de nem az Egyház anyakönyvezett tagjai közül. Az anyakönyvezett tagság megszűnik önkéntes kilépéssel, vagy kiközösítéssel, kizárással. Így az anyakönyvezett tagok közt sok a nem oda való személy. Gyakran ezek alakítják az Egyház történetét, ezért a fenti idézet.
A misztikus Egyház szent, annak láthatatlan feje Jézus, és tagjai kegyelem állapotában elhunyt és üdvözült keresztények, és a kegyelem állapotában lévő élő keresztények. A misztikus Egyházat a Sátán soha nem tudja eltéríteni, és élő tagjaik, a „szentek,” a valóban hívő katolikusok ha erre ráébrednek, átlátnak a sátán manőverezésén, nem vesznek el.
Így tehát ha látható Egyházban való szakadástól félünk, a szakadás már rég várható volt, és nagy részben már megtörtént a Zsinat után, ahogy Szent Pál megjósolta. Jakobius szerint „A legnagyobb hit-elhagyás a római katolikus Egyházon belül következik be, amikor majdnem minden katolikus, követve a hamis ökumenizmust, elszakad Rómától, a pápától és a tanító hivataltól, és csatlakozik a hamis Krisztushoz, a hamis egyházhoz, amely a "vadállat” szobra, és minden keresztény vallás egyesítése.” (297. o)
Az a fonáknak látszó helyzet alakult ki, hogy a két részre szakadt Egyházban ma nem tudjuk, ki a szakadár? A hivatalosan szakadárnak nyilvánított SSPX, amit Lefebvre érsek alapított és amit II. János Pál kizárt az Egyházból, vagy Ferenc követői, akik elszakadnak a Benedek által képviselt Jézus igazi Egyházától?
A helyzetet lehet hasonlítani ahhoz, amikor egy állomáson két vonat áll, a mozdonyok ellenkező irányban állnak, és mindegyikre az van írva, hogy RÓMAI KATOLIKUS EGYHÁZ. De az egyik az égbe megy, a mennyországba, a másik a pokolba. Rajtunk múlik, melyikre szállunk fel.
Jakobius szerint „Azt mondja Mária Ida Peerdemannak 1950. november l6-án: "... Én csak figyelmeztetek. A másik oldal buzgón dolgozik, hogy a népet elvonja Rómától. .. " Míg a mi oldalunk lustán beengedte a Sátán füstjét, a Sátán „buzgón dolgozott.”
Generációk mulasztását már nincs idő bepótolni, így legalább hívjuk fel a hívek figyelmét, bármennyire prüszköl és kapálódzik ellene a Sátán, hogy a vonatra hiába van ráírva, hogy Római Katolikus Egyház, ha az rossz vágányon van, az „egyházi szabadkőművesség” eltérítette, a Sátán helytartója a mozdonyvezető és rossz irányba megy. Akik esetleg a rossz vonaton ülnek, csupán a leszállás nem elég. Jó lesz ha mielőbb átszállnak a másik vonatra amelyiknek Jézus helytartója a mozdonyvezetője, és az égbe visz.+
Jézus, Krisna, Buddha, Mohamed – Melyiket válasszam? Hogyan dönthetem el?
Az emberek hosszú évszázadok óta keresik a választ a fenti kérdésekre. Mielőtt döntést hoznánk, érdemes alaposan megvizsgálni, melyikük mit mondott, illetve tett életében.
Nézzük meg nagyon röviden!
- Krisna kitalált személy, soha semmilyen formában nem nyert bizonyítást, hogy valóban létezett volna, így vele érdemben nem szükséges foglalkoznunk a továbbiakban.
- Buddha ezt mondta: „Keresem az igazságot!”
- Mohamed így vélekedett: „Nincs reményem, csak ha Allah rám teríti kegyelme köntösét!”
- Jézus viszont valami egészen mást mondott! „Én vagyok az Út, az Igazság és az Élet.” – János 14:6
Jézus egyedüliként azt állította magáról, hogy Ő a testben megjelent Isten, akiről az Ószövetségi próféciák szólnak. Ő nem kereső ember volt, hanem Ő a válaszok embere volt!
Egy vallásalapító sem merte önmagát egyenlővé tenni Istennel, de Jézus ezt megtette. Kilenc egymástól független ókori forrás tanúskodik arról, hogy Ő létezett! Az egész modern világ időszámítása az Ő születéséhez igazodik!
Van még valami, ami egyedülállóvá teszi Jézus Krisztust:
- Mohamed sírja Medinában van, ahol a zarándokok tiszteleghetnek földi maradványai előtt.
- Buddha is a földben porlad.
- De ha meglátogatjuk Jézus sírját Jeruzsálemben, akkor csak egy üres sírt találunk. A test nincs meg.
Jézus előre elmondta tanítványainak, hogy megölik, de harmad napra föltámad! (Lukács 9:22) A benne hívők milliói tanúsították a történelem folyamán és tanúsítják ma is, hogy Ő valóban él!
Döntsünk akárhogyan Jézus Krisztussal kapcsolatban, egy dolog egészen biztos: Az Ő élete senki máséhoz nem hasonlítható.
Én a reinkarnációban és a karmában hiszek. Miért lenne ez gond?
Ez a bejegyzés nem azok ellen irányul, akik hisznek ebben, hanem éppen az ő érdekükben készült. A keleti vallásokat és filozófiákat túlnyomó többségben a XIX. században kezdték behozni Európába egy felpuhított, a nyugati ember számára is fogyasztható, elfogadható köntösbe öltöztetve.
Ez egy komoly veszélyforrás, hiszen az eredeti tanítás köszönő viszonyban sincs azzal, amit mi gondolunk róla! Nézzük meg közelebbről!
A karma azt jelenti: tett. Az eredeti tanítás ezzel kapcsolatban, hogy a jelenlegi állapot (az életedben) az előző életek morális következménye. Persze jó kérdés: ki ez a bíró, mi alapján döntjük el mi hamis és mi helyes? A karma az ember tetteit megjutalmazza vagy megtorolja, és újra meg újra testi létbe kényszeríti (reinkarnáció). A karmát egy indiai ember megtorlásnak tekinti.
A karma tehát eredetileg egy átok, az európai ember pedig azt gondolja, hogy egy újabb lehetőség! Már nem is a karma a lényeg, hanem, hogy megvalósítsuk önmagunkat. Ez éppen az ellentéte annak, amit a hinduizmus el akart érni, mert az megszűnni akart. Az eredeti cél a megszűnés volt! Tehát itt a hatalmas ellentmondás az eredeti tanítás és az európai változat között.
Tehát eredeti jelentésében tényleg egy megtorló erő. De ezt az oldalát nem hangsúlyozzák az európai tanításban, azaz itt senki nem él következetesen ennek megfelelően. Indiában próbálják következetesen élni, de egy élhetetlen, gonosz társadalmat eredményez. A kasztrendszer is ennek az eredménye, amely a mai napig uralja Indiát és nyomorítja meg emberek tömegeinek az életét.
Csak egy közbevetett gondolat: India rendelkezik a világ legnagyobb szarvasmarha állományával, mégis sok millióan éheznek. A reinkarnációba vetett hit miatt tilos levágni és megenni az állatokat, nehogy ezzel elpusztítsanak egy embert, aki az adott állatban él tovább. Ugyanezen okból a kártevőket sem irtják. A patkányok betegségeket terjesztenek, beleharapnak éjjel az alvó emberekbe, de a vallásuk tiltja, hogy megfelelően védekezzenek ellenük!
Egy érdekes kérdés merül fel a karmával kapcsolatban: A karma mint rendszer egy személytelen, mechanikus vastörvény, amely nem ismer kivételt, sem irgalmat. De van-e benne a helye a megbocsátásnak? Mert ha nincs, de valaki mégis megbocsát a másiknak, vajon nem magasabb rendű-e az erkölcsisége, mint a karma?
Mondjuk ki: a karma rendszerében nincs helye a szeretetnek, a megbocsátásnak!
Végül talán a legsúlyosabb következmény: Az újabb és újabb megszületések azt a célt szolgálják, hogy az egyén morálisan fejlődve kiérdemelje a reinkarnáció körforgásából való kiszakadást és feloldódjon a személytelenségben, azaz megszűnjön egyénként létezni.
A probléma ott van, hogy senki nem képes hibátlan, bűntelen életet élni!
Ebből az következik, hogy minden egyes újabb életével egyre több és több bűnt, tökéletlenséget halmoz fel, így végső soron nincs reménye a befejezésre, sőt egyre nyomorúságosabb életek várnak rá.
Fel kell tennünk a kérdéseket:
- Mi, vagy ki a karma?
- Hogyan működik, mik a pontos szabályok, mércék?
- Honnan tudhatod, hogy ez igaz?
- Mit mondanak erről az eredeti tanok?
- Állatként, vagy növényként is megszülethetsz újra? (mert az eredeti vallásban igen)
- Stb…
Ha ezekre a kérdésekre nincs megnyugtató válaszod, akkor az nagyon nagy probléma. Mert ha ez az egész nem igaz, nagy bajba kerülhetsz. Mi nem hiszünk a reinkarnációban és a karmában.
A Biblia azt mondja, hogy mindössze egy lehetőségünk van, habár sokan gondolják úgy, hogy csak ki lett véve belőle a reinkarnáció tana. Ehhez tudni kell, hogy a zsidó kultúrában soha nem volt jelen a többszöri megszületés, vagy a karma gondolata. Mind az Ó, mind az Újszövetség egésze arról beszél, hogy egyetlen életünk van itt a Földön. Egyetlen élet, egyetlen esély, hogy ezzel eldöntsük az örökkévaló sorsunkat.
És sokan azok közül, akik alusznak a föld porában felserkennek, némelyek örök életre, némelyek pedig gyalázatra és örökkévaló útálatosságra.
Dániel 12:2
Te pedig menj el a vég felé és majd nyugszol és felkelsz a te sorsodra a napoknak végén.
Dániel 12:13
… elvégzett dolog, hogy az emberek egyszer meghaljanak, azután az ítélet.
Zsidókhoz írt levél 9:27
Végezetül nézzük, mit mond Jézus a halál utáni történésekről:
Bizony, bizony mondom nektek, hogy aki az én beszédemet hallja és hisz annak, aki engem elküldött, örök élete van és nem megy a kárhozatra, hanem átment a halálból az életre.
János evangéliuma 5:24
Aki hisz a Fiúban (Jézusban) örök élete van, aki pedig nem enged a Fiúnak nem lát életet, hanem az Isten haragja marad rajta.
János 3:36
Ha Jézus az, akinek Ő mondta magát, akkor a szavait nem vehetjük félvállról, nem intézhetjük el egy vállrándítással, hogy majd úgyis kiderül, mi az igazság. Mert a Biblia szerint a halál beállta után már késő lesz dönteni…
Zsidó származású volt-e Jézus?
A fenti kérdés megválaszolásához mindössze egy hiteles forrásra, a tények számbavételére és őszinteségre lesz szükségünk. Jézus életének legrészletesebb, legmegbízhatóbb forrása az Újszövetség, amely eddig az ókor egyik legmegbízhatóbb tudósításnak minősül. Nézzük a tényeket:
- Jézust a családfájában Ábrahám és Dávid király leszármazottjának tüntetik fel. (Máté 1:1-17)
- Jézus édesanyja, Mária rokonságban állt Keresztelő (Bemerítő) János édesanyjával, Erzsébettel (Lukács 1:36). Erzsébet zsidó asszony volt, Júdában lakott és egy Zakariás nevű pap felesége volt.
- Mária betartotta a zsidó szokásokat (Lukács 2:21-23).
- Mária áldozatot mutatott be Jézusért, aki az ő elsőszülöttje volt
- Jézus 8 napos korában körül lett metélve
- Nevének jelentése: Az Örökkévaló megszabadít
- Jézus családja rendszeresen, évenként megtartotta az Örökkévaló Mózes által elrendelt ünnepeit (Lukács 2:41).
- Jézus bejáratos volt Jeruzsálemben a Templomba. (Lukács 2:46) Ha nem lett volna zsidó, akkor nem mehetett volna be, legfeljebb a pogányoknak fenntartott udvarig jutott volna.
- Jézus a Templomban felolvasott az Ószövetségből, Ésaiás próféta könyvéből (Lukács 4:17-18). Kizárólag zsidó ember vehette a kezébe az írásokat és olvashatott fel belőlük.
- Jézus rendszeresen járt zsinagógába (Lukács 4:16).
- Kiválóan ismerte az ószövetségi iratokat, hivatkozott rájuk, idézett és tanított belőlük (Lukács 4:15; 25-27; 6:3-4; stb…).
- Követői Rabbinak is hívták (János 1:39, 50).
- A zsidó törvénytanítók mesternek hívták (Lukács 11:45).
- Sem ellenségei, sem barátai, sem senki más soha nem vonta kétségbe zsidó származását (János 4:9; 18:35).
- Zsidó szokás szerint temették el (János 19:40).
A Krisztus név messiást jelent. Az Ószövetségben, a zsidók szent iratában több, mint 300 prófécia utal az eljövendő Messiásra, aki Dávid utódjaként zsidó nemzetiségűként születik meg. Ezeknek a próféciáknak mindegyike ráillik arra a Jézusra, aki önmagát az ószövetségi Messiásnak mondta…
AZ ENGESZTELŐK 13 PONTJA
Beküldve: Lelkiélet
2015. 07. 30.
Drága gyermekeim, minden idők legnehezebb időszakát élitek meg. Mindnyájan hallgassatok Rám, és tegyétek azt, amire megkérlek benneteket. Ha mindezekre figyeltek és megteszitek kéréseimet, akkor nem kell félnetek, mert a Szentháromság gyermekeiként ismerünk el benneteket. Jézusotok
- Imádkozzatok rendületlenül!
- Az Én drága Szent Vérem tiszteletét terjesszétek minden felé, hogy áradjon a kegyelem, amely megmentheti az emberiséget!
- Adjátok át az életeteket, és teljes szívetekből, lelketekből szolgáljatok Engem!
- Ne hallgassatok azokra, akik mást hirdetnek, mint amit Én mondtam és tanítottam nektek az evangélium által!
- Vértezzétek és övezzétek fel magatokat a hit fegyverzetével és álljatok ellen a sátán gonosz tervének!
- Ne hanyagoljátok el a testvéri szeretetet és szüntelenül gyakoroljátok a kiengesztelődést egymással!
- Soha ne rágalmazzátok embertársaitokat és ne nehezteljetek rájuk, mert az ítélkezés nem rátok van bízva!
- Határolódjatok el a világ minden tisztátalan, hazug és komisz álnokságától!
- Tisztán és feddhetetlenül éljetek, hogy a fenevad ne tudjon rést találni falaitokon!
- Szeressetek tettetés nélkül és gyakoroljátok az ellenség szeretetet!
- Testvéri egységben fogjatok össze és imádkozzatok egymásért és a távol lévő többi lelki testvérért is, hogy az engesztelés műve felerősödjön köztetek!
- Kérjétek Édesanyámat, a boldogságos Szűzanyát, az összes szentet, angyalokat és az őrangyalaitokat, álljanak szorosan mellettetek és szüntelenül járjanak közbe értetek!
- Kérjétek a Szűzanyát, hogy helyezzen benneteket a Szentháromság életébe!
Anna Terézia
Hogyan lehet a Mennyországba jutni – a szenvedés szerepe
2011. jan. 14., 10 óra
Szeretett leányom, most más tartalmúak lesznek üzeneteim, mint eddig voltak. Az eddigi üzeneteimben gyermekeimet a sürgető időre figyelmeztettem, arra hogy itt az ideje a megtérésnek, a megbánásnak, most pedig olyan üzenetek következnek, amelyek a lelkeket a tökéletességre segítik elő.
Leányom, habár mindegyikőtök számára jogos haza a Paradicsom, mégis azt kell mondanom, hogy bejutni oda, nem olyan egyszerű. A bejárat szűk, ennek megfelelően kevés azoknak a száma, akik a megfelelő időben bejutnak rajta. Ahhoz, hogy bejussanak rajta, alázatot kell, hogy mutassanak és teljesen az Én karjaimra kell bízzák magukat. Ha be akarnak jutni a Mennyországba, akkor el kell, hogy hagyják a büszkeséget, az akaratosságot, és le kell vetkőzniük az anyagi javaktól való függőséget.
Azok a gyermekeim, akik ezt a lelki utazást velem együtt akarják elkezdeni, sürgősen meg kell értsék a következő Igazságot: sokat kell dolgozniuk önmagunkon, akik Atyám birodalmába be akarnak jutni és meg kell érteniük a lényegében szükséges feltételeket.
Az alázat fontossága
Az alázat egy olyan fogalom, amelyet gyermekeim csak tanításaim által értenek meg. Követőim közül sokan megértették ennek értelmét, azonban tartalma összezavarta őket. Az alázat nem más, mint őszinteség. Ez azt jelenti, hogy az Én Nevemben méltósággal elviselitek a megpróbáltatásokat, a kihívásokat és a szidalmazásokat.
Tanácsom a következő: képzeljétek el, hogy kisgyermekek vagytok, egyszerű, ártatlan gyermekek, akik ezt a gonosz világot, amelyet, mint felnőttek már alkalmatok volt megismerni, nem ismerik. Imáitokat, minden alakalommal, gyermeki szemmel és szívvel tárjátok elém.
Imáitok és mondanivalótok legyen egyszerű. Nem várom el tőletek, hogy a világba helyezett összes imát elmondjátok. Nézzetek az égre és minden gondotokat, minden szenvedéseiteket osszátok meg Velem. Mindezeket adjátok át Nekem. Gazdagon meg lesztek jutalmazva, ha elviselitek érettem életetek szenvedéseit és bánatait. Lehet, hogy ezt még nem tudjátok, de ha ezt tudatosan teszitek, akkor nagyon sok lelket megmenthettek, előkészítve nekik a Mennyországba vezető utat. Ez tény, amit csak akkor nyilatkoztatnak ki nektek, amikor a Mennybe bejuttok, és ahol megkapjátok érte nagyvonalú ajándékomat.
Amikor a hiteteket véditek meg, ne veszítsétek el a türelmeteket
Ha alázatosak akartok lenni, akkor fogadjátok el az eseményeket, amelyek környezetetekben történnek, még akkor is, ha azok túl fájdalmasak számotokra. Mutassatok mindenkor méltóságot, még akkor is, ha jelenlétetekben a Nevemet gyalázzák. Mindenképpen védekezzetek, ha úgy akarjátok, akkor lehet védekezésetek akár szenvedélyes is, de sohase hagyjátok, hogy a tettes megalázva távozzon.
Türelemmel magyarázzátok el tanításom igazságait. Ne veszítsétek el önuralmatokat és ne mutassatok félelmet velük szemben. Legyetek kitartóak. Védjétek meg magatokat, de azt csak tanításaim alkalmazásával tegyétek. Ne féljétek az igazságot kimondani. Ne cseréljétek fel az alázatot a gyávasággal. Vannak olyan követőim, akik felfogták az alázat igazi értelmét, de amikor a Nevemet gyalázzák, hallgatásba merülnek. Igen, magát a személyt sohase ítéljétek el, azt, aki Engem gúnyol, vagy az Atyát gúnyolja, vagy szeretett Anyámat, de ne vonjátok ki magatokat a hit megvédése alól.
A bánat Isten ajándéka
Amikor úgy szóltok Hozzám, mint egy gyermek, tartsátok szemetek előtt: még akkor is vezetni foglak benneteket, ha bánat ért titeket, csak nyissátok meg szíveteket és forduljatok Hozzám teljes bizalommal. Ne forduljatok el Tőlem.
Gyermekeim, ha bánatotok kibírhatatlan tűnik, gondoljatok arra, hogy a bánat Isten ajándéka, és nem más, mint áldás. A megtisztulás, bánat és szenvedés által következik be. Szenvedéseiteket ajánljátok fel Nekem. Ha így cselekedtek, a passió kínjait csökkentitek, mert ezeket újra és újra átélem, amikor a világ borzalmait látom.
Akkor kezdődik meg a megtisztulás, amikor elfogadtok minden nehéz bánatot és szenvedést és örömmel felajánljátok azokat az emberiség megtéréséért. Megértem, hogy ezt gyermekeim számár nehéz felfogni. Ezt is meg fogjátok érteni, amikor közelebb kerültök Hozzám, azáltal, hogy szíveteket megnyitjátok, hogy szabad akaratotokat átadjátok, és teljesen Rám bízzátok magatokat. Így egyesültök Velem. Ha így cselekedtek, megpróbáltatásaitok és szenvedéseitek nem lesznek nehezek. Idővel pedig már örömmel fogjátok szenvedéseiteket szívetekbe fogadni, különösen akkor, ha azokat, mint ajándékot ajánljátok fel Nekem. A szenvedés Isten egyik ajándéka, amit Ő hagyott jóvá. Azok a lelkek, akiknek ilyen módon segítetek, Atyám birodalmában helyet biztosítanak számotokra.
Gyermekeim, ezek a tanítások nem újak. Talán csak nem emlékeztetett benneteket az egyszerű igazságra. Üzeneteim és tanításaim sohasem változtak. Ezek egyszerű tanítások amelyeket az Evangélium és a Tíz Parancsolat is összefoglal. Ne felejtsétek, ha önmagatokat másoknak ajándékozzátok, akkor Nekem adtátok magatokat. Amikor felebarátaitoknak szeretetet adtok, úgy azt Nekem adtátok, Engem szerettek.
Úgy bánjatok embertársaitokkal, ahogyan azt szeretnétek, hogy veletek is bánjanak. Amikor valakire haragszotok, és kárt okoztok neki, vagy valamiért büntetni akarjátok, sohase feledkezzetek meg arról, hogy benne élek. Amikor, másban kárt tesztek, Velem teszitek.
Gyermekeim, a jóindulatú bánásmódok az idők múlásával értelmet kapnak. Imádkozzatok minden nap azért az erőért, hogy életeteket az Én Nevemben élhessétek. Tudjátok meg, ahányszor valakinek megbocsájtotok, még akkor is, ha ellenségről van szó, annyiszor nyitjátok meg szeretetem és irgalmasságom Szívét. Ezért a Mennyben örök boldogságban lesz részetek.
Imádkozzatok az állhatatosságért. Kövessétek az Én életemet. Nem lesz könnyű, de még az ilyen kis tettek is a lelkek segítségére válnak.
Szeretett Tanítótok és Megváltótok, Jézus Krisztus – Az Atyával és a Szentlélekkel egylényegű
Hordozzátok keresztemet
2010. jan 16. 15 óra
Igen, szeretett leányom, Én vagyok az. Az eddigi időszak egy hosszú tanulási folyamat volt számodra, de továbbra is lelki táplálékban lesz részed, hogy megismerd az Igazságot. Ez a táplálék, amely lelkedet tölti ki, a Szentlélek ajándéka számodra.
Kérlek leányom, tedd biztossá azt, hogy ezek az üzenetek, amelyek előjelekből, jövendölésekből és tanításaim összefoglalásából állnak, eljussanak a világ minden sarkába.
Nagyon fontos, hogy gyermekeim megértsék azt, hogy hogyan kell felkészülniük arra, hogy Atyám előtt megváltásra találjanak.
Most kezdődik az egész világon a lelki megújulás
Most már érezhető az egész világon, hogy újjá született az önfeláldozás és a tisztelet Irántam, az Örök Atya és az én szeretett Anyám iránt. Habár ez még egyértelműen nem látszik, mégis ez lesz az az erős lelki megújulás, ami gyermekeim védelmében nagy segítség lesz és azoknak is, akik elfordulnak Tőlem. Az Evangélium szavaira újra oda fognak figyelni, mert az emberek éhezni fognak az Igazság után. Mivel a Megtisztulás folyamata egyre erősödni fog és az egész világra kiterjed, úgy fogják ismét megnyitni Előttem a lelkek a szeretetben üres szíveiket.
Mivel a szeretet híveim világossága által egyre jobban lesz érezhető, ezért a sátán támadásai egyre gyengébbek lesznek és így kevesebb lesz a rossz cselekedetek száma is. A sátán veszíteni fog.
A sátán napjai meg vannak számlálva
A sátán tudja, hogy itt a Földön meg vannak számlálva napjai, ezért arra fog törekedni, hogy minél több kárt okozzon. Hívei tevékenykedései felgyorsulnak, rögtön támadásba kezdenek, hogy mindenben kárt tehessenek. Szörnyű tetteik, amelyeket szemeitek előtt visznek végbe, meg fognak lepni benneteket, de csak rövid ideig fognak tartani.
Gyermekeim, a hit, amely a mindennapos, rendszeres ima által megerősödik, segíteni fog a rémtettek kiirtásában. Vonuljatok vissza gyermekeim, és fedezzétek fel újra tanításaimat. Helyezzetek vissza Engem az életetekbe. Ismét vegyetek fel Engem szívetekbe, úgy, hogy karjaimba zárhassalak benneteket. Engedjétek, hogy lelki tökéletességre vezesselek benneteket, hogy amikor az Ég és Föld egyesülni látszik, készen legyetek az örök életre.
Hétköznapjaitokban is kövessétek példámat. Hordozzátok keresztemet, még akkor is, ha túl nehéznek tűnik számotokra. Sohase féljetek felvenni keresztemet, mert csak annyit kell hordoznotok, amennyire képesek vagytok.
Az élet szenvedéseinek értelme
Ha az életben szenvedtek, akkor az Én keresztemet hordozzátok. Két lehetőségetek van. Ha a keresztet elutasítjátok, sóhajtoztok és elkeseredtek, akkor ennek köszönhetően a szenvedés egyre fokozódik. De ha elfogadjátok a kereszt hordozását és felajánljátok szenvedéseiteket a lelkek megmentéséért, akkor számomra ez a legdrágább ajándék.
Éljetek egyszerű életet
Éljetek egyszerű módon, mindent mértékkel tegyetek. Amikor esztek, isztok, alusztok vagy pihentek, arra figyeljetek, hogy mértékkel tegyétek. Ha szükségleteiteket kielégítettétek, többel ne próbálkozzatok, mert ez lelketek kárára válik. Gyermekeim, ahhoz, hogy közel kerülhessetek Hozzám, a vezeklés nagyon fontos számotokra. Ezalatt személyes áldozatot értek. A böjtölés csak egy példa a vezeklésre. A földi életemben már beszéltem nektek arról, hogy mi a vezeklés valódi értelme. Ugyanezt tette Keresztelő János is, az én szent és szeretett prófétám.
40 napos böjtölésem példa volt számotokra. Gyermekeim, csak a böjt segít nektek abban, hogy elűzzétek az ördögöt.
Szeretett gyermekeim, oly sok minden áll még előtettek. Most még nem értitek meg azt, hogy mi az elvárás veletek szemben az elkövetkezendő években. Nagyon fontos, hogy ezt az időt arra használjátok fel, hogy közelebb kerüljetek Hozzám, mert csak így tudtok a megpróbáltatásokra felkészülni, amelyeknek az egész világ keresztényei ki lesznek téve.
Béke veled. A te szerető Megváltód, Jézus Krisztus
KERESZT KONTRA PENTAGRAMMA
A Kereszt üdvösségünk eszköze. Ez eléggé benne van a köztudatban. Ha megáldott, akkor szentelmény is, amely hordozza a papnak szentelése által kapott Isteni áldó erejét. De a kereszt erősebb, mint minden más megszentelt tárgy. Erejét az Úr megváltó szenvedéséből és halálából kapja.
Ez az erő egyrészt kegyelemközvetítő, szabadító, hiszen az ISTEN-EMBER kereszthalála nyitotta meg nekünk a mennyet és szabadított meg a második, azaz örök haláltól, a lélek halálától, a pokoltól. (v.ö. Jel 2,11) Ez tette megbocsáthatóvá bűneinket. De a megváltás csak akkor vált meg minket is, ha hiszünk benne. (v.ö Róm 3,21-4,6). Ezt valljuk meg a Kereszt tiszteletével. „A szív hite megigazulásra, a megvallás üdvösségünkre szolgál" (Róm 10,10) és („…megmutatom neked a hitemet tettekből. " (Jak 2,18b). lásd még az egész részt Jak 2,14-24. „Tettek által igazul meg az ember és nem egyedül a hit által. "(2,24)
Másrészt a Kereszt ereje ördögűző is, mert az ördögöt is az Úr megváltó szenvedésére emlékezteti, ami véglegesen megtörte az ő erejét. Ezért már a keresztvetésnek is van ereje az ördög ellen. A pap is keresztvetéssel áldja meg a tárgyakat. De jó, ha anyagi valóságú is a kereszt. Ez annál erősebb, minél hasonlóbb az Úr Keresztjéhez. Tehát, ha fából van, az jobb, mintha bármely más anyagból készült. Ha a keresztgerenda rövidebb, mint a függőleges, akkor jobb, mintha egyenlőszárú. A legerősebb akkor, ha a Corpus (Az Úr teste) is rajta van.
Gondoljunk a régi kis rövid exorcizmusra (ördögűzés), amikor a keresztet magasra tartva mondja a pap:
„Nézzétek a kereszt jelét, és meneküljetek ellenséges hatalmak!"
Hiszen JÉZUS kereszthalála az ő legnagyobb vereségük, (v.ö. zsid 21,14) ezért a kereszt jelétől reszketnek.
De vigyázat! Minden eltorzított kereszttel a Megváltást akarja az ördög kigúnyolni, meggyalázni, és ha mi ilyet használunk vagy hordunk, akkor segédkezet nyújtunk neki ebben.
A pentagramm, az ötágú csillag, viszont a pokolnak és minden vele szövetkezett hatalomnak a jele. Ez már kevésbé köztudott. Azt még mindenki tudta, hogy a vörös csillag a kommunizmus jele, hiszen ezért vágták ki 1956-ban a zászlókból és távolították el 1989-ben mindenünnen. Hogy azonban nemcsak a vörös csillag rossz, hanem mindenfajta, mindenszínű ötágú csillag, ezt sajnos csak kevesen tudják. És ez nagy baj, hiszen akkor is tud ártani, ha nem ismerjük a hatását. Az ördög bizony nem törődik a mi szándékunkkal, vagy tudatlanságunkkal, hanem kihasználja azt, ami neki előnyt jelent.
Minden idők ördögimádói tudták ezt és nagyon is használták, pl. az ördög megidézésére vagy elküldésére, aszerint, hogy milyen irányban rajzolták, de az embereknek való kárt okozáshoz is. (Goethe is ír az összefüggésről a Faustban, amikor Mefisto nem tud elmenni, mert akadályozza a küszöbre rajzolt pentagramm. Goethe ugyan nagyon jól tudta, hogy éppen fordított az ötágú csillag hatása, segíti az ördögöt, de nyilván szándékosan ferdítette el a dolgot, nehogy elárulja a pentagramm igazi szerepét, amit maga is használt.)
A pentagramm eredetileg Lucifer lebukásának jele, amint fejjel lefelé zuhan. Ekkor az egyik ág lefelé mutat, míg a többi sematikusan, mintegy szétterjesztett karokat és lábakat képez. Ő persze nem lebukásként értékeli ezt, hanem szabadságának jeleként: „Nem szolgálok!" Ez a forma tehát a legrosszabb.
Ránk, emberekre nézve azonban az álló forma, amely hasonlít egy emberhez, veszélyesebb. Ugyanis az ördög be akarja foglalni az embert az ötágú csillagba, fejét és minden érzékszervét, - a belső érzékszerveket is, - hatalma alá hajtani.
Szimbolikus jelentősége van, hogy az ötágú csillagnak nincs középpontja. A kereszt két szárának metszéspontja középpontot alkot, jelképesen JÉZUS szívét. A szív JÉZUS tanításában az ember középpontja. („Boldogok a tiszta szívűek" (Mt 5,8 és még 12,34 15,8. 18. 22,37 Lk 16,15 Jn 12,40 és még számtalan helyen))
Az ötágú csillagba zárt embernek nincs szíve. Azaz kizárólag a fejével gondolkozik, csak racionális és nincs benne szeretet. Az ördög intelligenciában messze fölülmúlja az embert, de hiányzik belőle a szeretet. Ezt akarja az embernél is elérni. Gondoljunk itt azokra, akiknek a tudomány az istene, ahogy a Nobel-díjas atomtudós, Türkauf, megtérése után nevezi őket: Die Wissenschaftglaubigen", a csak a tudományban hívők. Pedig mennyire változékonyak a tudományos ismeretek! (Milyen sok minden, amit én még az iskolában úgy tanultam, ma már nem érvényes, esetleg pont az ellenkezőjét vallják ma a tudósok, vagy egymásnak ellentmondó véleményeik vannak.)
Az ötágú csillagot láthatjuk ma mindenütt, ahová csak nézünk. Az utolsó 50 évben hatalmasan elterjedt a használata. Minden papírpénzen, zászlón, (Egyszer nézegettem egy nagy fali térképet, amin az országok zászlaja is rajta volt. Majdnem minden állam zászlójában ott volt egy vagy több ötágú csillag. Alig volt kivétel, csak Svájc, Portugália és Magyarország zászlajára emlékszem. (Szlovákia akkor még nem volt önálló állam.) Ismerek egy osztrák zarándoklat vezetőt, aki annyira nem hajlandó ötágú csillaggal érintkezni, hogy csak olyan pénzt vesz kézbe, amin nincs pentagramm. Így kizárólag svájci vagy magyar pénzt fogad el.) ruhadarabokon, cipőkön, könyvekben, hirdetéseken megtaláljuk. Még liturgikus könyvekben, sőt csodás érmeken is. (Ez mutatja mekkora a tudatlanság ebben a tekintetben még egyházi körökben is). Régebben, ha csillag fordult elő valahol, az hat- vagy nyolcágú volt. (Lásd régi templomok díszítésében, festményein, régi könyvekben.) 20 éve Olivetti írógépemen a billentyűn még hatágú csillag volt, de ha lenyomtam, a papíron már ötágú csillagot nyomott. A betűkeréken már ötágú volt a csillag!
Ugyanígy láthatjuk mindenütt és mindenben a hatását is:
1. Az „okosság" lép az Isteni bölcsesség helyére. Ez egyrészt az ISTEN nélküli tudomány, másrészt az evilági okosság, amely az érvényesülést és pénzszerzést szolgálja, akkor is, ha hazugság, csalás, lopás, mások kíméletlen eltiprása kell hozzá. Hiszen JÉZUS mondja, hogy az ördög a „hazugság atyja" (Jn 8,44) (Mindez szemben áll a „Boldogok a lelki szegények" elvévei, vagyis boldogok, akiknek „egyedül ISTEN elég", ahogy avilai szt. Teréz hirdeti.)
2. A gyilkosság, különösen a magzatgyilkosság és eutanázia, amely sok helyen már törvényben biztosított „jog" Ez megöli az áldozat testét és megöli azok lelkét halálos bűnnel, akik részesek ebben a gyilkosságban. (A „Ne ölj!” paranccsal szemben) Ez az ördögnek hozott áldozat! Hiszen az ördög, JÉZUS szavai szerint: „a gyilkos kezdettől fogva". (Jn 8,44) Emlékezzünk, hogy a pogányok a Moloch bálványnak csecsemőket áldoztak. A bálvány hasában tűz égett és nyitott száján át beledobták a kisbabákat. „A pogányok istenei pedig ördögök. (Zsolt 96,5. Így emlékeztem az idézetre, de mivel sok fordításban nem így van, utánanéztem az eredetiben. Idézem a Vulgátát (az Egyháztól sugalmazottnak elismert fordítás a görög ,,hetvenes" fordításból: „guoniam omnia dei gentium daemonia".))!
3. A „szabadság" meghirdetése, amin valójában az ISTENTŐL való szabadságot értik, ami teljes szabadosságba vezet, minden törvénytől és rendtől való „szabadságba." Ez pedig legtöbb esetben a drogok, az ital, az érzékek, a bűn rabszolgájává tesz. Aki nem ISTENT akarja szolgálni, hanem csak a saját énjét, az az ördög rabszolgájává lesz. „Aki meg akarja nyerni életét, elveszti azt." (Mt 10,39)
4. A sex, érzékiség, sőt a perverzitások minden fajtájának mérhetetlen uralma mindenfelé. (Szemben a „Ne paráználkodj!" és „Felebarátod feleségét ne kívánjad" Isteni parancsával.) A szeretet teljes elferdítése puszta sexszé, szemben JÉZUS „új parancsával": „Szeressétek egymást, ahogy ÉN szerettelek titeket!" Jn 13,34)
5. Végül a hatalomvágy és a hatalommal való visszaélés, amely másokkal való kíméletlen bánásmódhoz, mások eltiprásához, kizsákmányolásához vezet. Hiszen a Sátán „evilág fejedelme,”- mondja JÉZUS, és azt akarja, hogy az ember is olyan gonosz zsarnok legyen, mint ő (Szemben a szolgálat parancsával: „Ha valaki közületek első akar lenni, legyen mindenkinek a szolgája." (Mk 10,45. Mt 20,28)
Az ötágú csillagot az Úr öt szent sebével győzte le. („Ő majd széttiporja fejedet." 1.Moz 3,15b) De nekünk is „ki kell egészítenünk" (v.ö. Kol 1,24), aktualizálnunk kell ezt a győzelmet magunk és mások számára, olyan imákkal, melyek JÉZUS sebeit dicsőítik, fölajánlják, vagy azokról elmélkednek.
Legfontosabb fegyver itt a rózsafüzér, mely 5 tizedével, mintegy lasszóval lerántja a pentagramm 5 ágát. Különösen erősek ebben a tekintetben azok a rózsafüzérek, melyek az 5 szent sebre hivatkoznak, mint a szeretetláng-rózsafüzér 5 keresztvetése, vagy ahol 5 szem van egy-egy „tízedben" (ill. ötödben), mint például a „Magyarság öt seb titka" rózsafüzérében.
M.B.
A vadállat, az antikrisztus, az öntelt, kegyelem nélküli és tisztátalan érzéki ember, a nagy babiloni kéjnő az önmegváltás és a kárhozat jele.
JÉZUS KRISZTUS, a tiszta, kegyelmi állapotban lévő szív-ember, a máriás ember, a megváltás és a megmentés jele
SZABADKŐMŰVESSÉG- A SÁTÁN DOKTRÍNÁJA
Válasz az Index.hu hírportálon megjelent szabadkőműveseket fényező írásra.
Az alábbiakban azt a beszélgetést ismertetjük, amelyet Jaromir Kwiatkowski folytatott Stanislav Krajski lengyel filozófiatörténésszel, aki a szabadkőművesség kérdésének szakértője és számos idevágó mű szerzője.
.
- Az utóbbi időben mintha a szabadkőművesek megpróbálnának kilépni rejtettségükből. Ez egyeseknél elnéző mosolyt vált ki, másokra provokációként hat…
.
SK: Jómagam a szabadkőművességben fenyegetést látok, éspedig nemcsak az Egyház szempontjából, hanem sok más területen is, például a demokrácia, az emberi szabadságjogok vonatkozásában is.
.
- Vajon a szabadkőművesek ma öregurak társaságát jelentik-e, akik hóbortos rituálékkal szórakoznak, vagy pedig olyan szervezetet, amely meg akarja kaparintani a világ irányítását?
SK: Elsősorban olyan szervezettel van dolgunk, amely a kabbalának nevezett vallási doktrínára hivatkozik, melynek jelszava az, hogy az Isten helyét az ember veszi át. Az ilyen emberek egy új Messiás szerepében tetszelegnek, olyan valakinek érzik magukat, aki az emberek feletti politikai, gazdasági, szellemi és gazdasági hatalom átvételére hivatott. A szabadkőművesek régebben tagadták, hogy uralkodni akarnak az emberek lelke felett. Az utóbbi években azonban egyre inkább bevallják e szándékukat.
- Ennek ellenére sokan bagatellizálják a szabadkőművesség jelentőségét.
SK: A múltban a szabadkőművesek eszméi a többség számára elfogadhatatlanok voltak. Ezért valódi szándékaikat titkolták. Most azonban, miután a New Age és más pogány ideológiák elterjedtek, kialakult az alap, amelyre támaszkodva az emberek egyre hajlamosabbak ezeknek az eszméknek az elfogadására. A szabadkőművesek tehát egyre intenzívebben terjesztik őket.
Hirdetik, hogy a demokrácia, az emberi szabadságjogok, a tolerancia pártján állnak, közben azonban feltűnés nélkül terjesztik eszmei céljaikat: valójában az ember az Isten, aki maga dönti el, mi az igazság, mi a helyes, stb. A szabadkőművesség alaptétele az, hogy korunk civilizációja egyre inkább pogány, amiben, sajnos igazuk van. A következetesen pogányokként fellépő szabadkőművesek tehát egyre nagyobb szerephez jutnak az új társadalmi környezetben, egyre erősebbnek érzik magukat. Páholyaikban és folyóirataikban nyíltan hangoztatják, hogy új kor küszöbén állunk, amelyben a szabadkőművesség egy „új Vatikánná”, az emberiség új szellemi vezetőjévé válhat. Ezért egyre sűrűbben publikálják elképzeléseiket az új világrendről és érveiket, hogy miért kell ennek megszületnie. Lényegében három érvről van szó:
- a világ sűrűn lakott házzá változott, amelynek egyetlen vezetőre van szüksége,
- a nemzeti és vallási különbségek megszüntetése oda vezet, hogy a nemzetek között többé nem lesznek viták, háborúk agressziók,
- a kapitalizmus és kommunizmus immár túlhaladott rendszerek, a világot tehát gazdasági válság fenyegeti; ezek a rendszerek amúgy sem biztosíthatják az emberek szabadságát és jólétét.
A szabadkőművesek azt állítják, hogy a szabadságot és jólétet csak a „természetes gazdaság” biztosíthatja: olyan valami, amely egyesíti a két rendszer előnyeit s egyúttal korlátlan demokráciával és toleranciával párosul. Az ilyen gazdasági rendszert csak akkor lehet majd bevezetni, ha az egész világon felülkerekedik s ha az ő ellenőrzésük alatt fog működni.
- A szabadkőművesség azonban nem egyöntetű mozgalom, több változata van, például a skót és a francia. Mi a különbség közöttük?
SK: A „franciák” és a „skótok” között olyan a különbség, mint az Egyházban a jezsuiták és a dominikánusok között. A vallás ugyanaz, spiritualitásuk azonban különbözik. A másik különbség: a „franciák” nagyobb súlyt helyeznek a taktikára, a „skótok” pedig a tanításhoz való hűségre. A „franciák” szerint a politika és erkölcs szerepét a kultúrának kell átvennie. A „skótok” inkább „vallásbarátok”, s úgy vélik, elérkezett az ideje, hogy doktrínájukat a világ elé tárják – hogy ti. az ember az isten és a New Age a legmegfelelőbb lépés a jobb, igazabb vallás felé. A „franciák” szerint még túl korai lenne ilyen doktrínával előlépni.
- Milyen álláspontot foglal el ma az Egyház a szabadkőművességgel szemben? Nem titok, hogy a II. vatikáni zsinat idején egyes kulisszák mögötti intrikák megpróbálkoztak módosítani az Egyház negatív álláspontján. Az sem titok, hogy egyes nyugati egyházi elöljárók a páholyokban kapcsolatokat tartanak fenn a szabadkőművesekkel.
SK: A zsinat után VI. Pál megállapította: „ A sátán füstje beszivárgott az Egyházba.” Nézetem szerint az ön által említett problémát is érinti. Az 1983. évi pápai dokumentum szerint az Egyház álláspontja a szabadkőművesség kérdésében mit sem változott. Az olyan katolikus, aki támogatja annak súlyos bűn állapotában él s nem járulhat a szentségekhez. E dokumentum azt is hangsúlyozza, hogy a helyi egyházi elöljáróknak nincs joga változtatni e dokumentum tartalmán. Aki tehát a szabadkőművesekkel kapcsolatban más felfogást hirdet, ellenkezésbe kerül az Egyház tanításával. Ha száz évvel ezellőtt az Egyházon belül még kétségek létezhettek a szabadkőművesség lényegét illetően, ma már teljesen nyilvánvaló, hogy a szabadkőműves doktrína keresztény szempontból nem más, mint sátáni projektum.
- Úgy tűnik, hogy a szabadkőművesség időről időre próbának veti alá az Egyházat, azt vizsgálva, „nem érett-e” még meg eszméi „lenyelésére”. Ezzel magyaráznám azt a kísérletét is, hogy díjjal tüntesse ki II. János Pált, amit a pápa elutasított.
SK: Szerintem itt nem annyira próbatételről van szó, inkább az emberek dezorientálására irányuló kísérletről. Ha a társadalom hírt vesz a pápa kitüntetéséről, így vélekedhet: Hogyan beszéljünk itt sátáni doktrínáról, ha annyira becsülik II. János Pált? A szabadkőművesek szeretnék elérni, hogy a pápa, valamelyik bíboros vagy püspök fogadja őket, hogy később így érvelhessenek: az Egyház valójában nem ítél el bennünket, hisz elöljárói kapcsolatot tartanak velünk.
- Az olasz Nagy Kelet páholy tagjai néhány évvel ezelőtt utasítást kaptak, hogy minden lehetséges eszközzel harcoljanak a Katolikus Egyház ellen, ugyanakkor igyekezzenek a legjobb kapcsolatot fenntartani más egyházakkal. Miért?
SK: A Katolikus Egyház a szabadkőművesség fő ellenfele. Ha a mozgalom tagjai azt hirdetik, hogy az ember isten, akkor ebben Egyházunk jelenti a legfőbb akadályt. Bizonyos mértékben hasonló álláspontot képvisel a többi egyház is. Tudni kell azonban, hogy a szabadkőművesség protestáns környezetben született a rózsakeresztesekhez, vagyis valamiféle keresztény kabbala híveihez közelállók között. A rózsakeresztesek, akik a protestáns országokban megalakították a szabadkőművességet, azt tervezték, hogy Luther és Kálvin után megvalósítják a harmadik reformációt, és az egész kereszténységet a kabbala képére alakítják át. A protestantizmus hajlamos az ilyen folyamatok elfogadására, ez is egy oka számbeli gyengülésének. Ha az emberek maguk akarnak dönteni hitigazságok kérdésében lelkiismeretük szava szerint vagy mintegy demokratikus módon ( az anglikán szinódus például határozatot fogadott el, hogy a pokol nem létezik ), nos, ez a legjobb út a szabadkőművesség felé. A mozgalom tagjai hiszik, hogy fokozatos reformációval a kereszténységet elvezetik a rózsakeresztesség s később a kabbala elfogadásához is.
[ad]
- Milyen szerepet játszanak itt a Rotary-klubok és más, a szabadkőművességhez közel álló szervezetek?
SK: A szabadkőművesség szuperelit szervezet akar lenni. Ott ver gyökeret, ahol a gazdasági hatalom és a társadalmi elit összpontosul. Mivel kisebb helységekben nem létezhet önállóan, arra törekszik, hogy legalább a szeme, füle és keze ott legyen. A mozgalom olyan személyeket fogad be tagokként, akik lélekben már szabadkőművesek, s csupán formalitás, hogy a beavatás egyes fokain kell átesniük. A felkészítés a Rotary és Lion’s klubokban történik gondos óvatossággal. Főleg két dologra helyezik a súlyt. Az egyik: az elit tagjai vagytok, szuperemberek, magatok dönthetitek el, mi a helyes és mi a rossz. A másik: E szervezetek beoltják tagjaik tudatába a mozgalom eszméit, a korlátlan szabadságot és demokráciát. Jelszavuk: európaiak vagyunk, a nemzet, a vallás, az erkölcs azonban immár jelentéktelen fogalmak.
.
- A szabadkőművesek azzal is védekeznek, hogy céljuk az emberbaráti tevékenység…
SK: A szektákról tudjuk, hogy mindegyikük szereti hangsúlyozni kreatív munkáját, el akarja hitetni, hogy az emberiséget szolgálja. Más embereknek nyújtott segítsége közben azonban tagok toborzását tartja szem előtt. A szabadkőművesek esetében egészen hasonló a helyzet.
- Sok olvasó szeretné megismerni vezető szabadkőművesek személyi adatait. A probléma az, hogy ezek az adatok csak a tag önkéntes vallomása esetén hozzáférhetők, illetve ha halála után megszűntetik a titkosítást. Ezért csak találgatásokkal találkozunk…
SK: Ez így van. Bizonyítékok nélkül senkiről sem állíthatjuk, hogy szabadkőműves. Bizonyítékot csak a mozgalom tagjaitól kaphatnánk, ők azonban semmit sem árulnak el. Egyetlen módszer marad: gyümölcseikről ismerjük meg őket. Ha valamelyik politikus, a kultúra vagy a média vezető személyisége pontosan úgy viselkedik, ahogy egy szabadkőműves viselkedne, ha a szabadkőművesség által szorgalmazott programot igyekszik realizálni, minden arra vall, hogy legalábbis eszköz a szabadkőművesek kezében. Többször nyilvánosan kijelentettem, hogy az, amit a „Tygodnik Powszechny” c. hetilap megtestesít, olyan eszmei célkitűzéseknek a szolgálata, amelyeket a szabadkőművesség hirdet.
Forrás: Mária kora
A Máriás Papi Mozgalom és a Máriás Mozgalom folyóirata
2005. 1. szám
Forrás: http://www.mariaorszaga.hu/index.php?